Cykelfan

Har pappas cykel förtillfället och den har krånglat som fanken sen jag tog hem den, kedjan hoppade av ett x antal ggr varje gång jag cyklade. Till slut gick hela fanskapet av (kedjan) och jag lämnade in den. FIck tillbaka den förra veckan hel och ren. Kedjan var lite extra smörjd också. Den har rullat fint, fram tills idag, då hoppar den av igen, back to basics. Både fram och bak hoppade den av så jag fick inte på den igen. Tur att man har kära J som är på väg hit och ska hjälpa mig, färdig med sitt radio inslag ;) sen blir det att vi åker till honom och äter nåt gott...


IMON ÄR DET FREDAG!! OM 24 TIMMAR FÅR JAG ÄTA GOOODIS

Skriv nåt
Postat av: Jehona

Oja, de har varit aktiviteter och fest hela veckan :) Jag trivs som fisken i vattnet här i Jönköping :)


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback