You know what....?

Det är bara 1 timme kvar på jobbet nu och vi har inte räknat kassan än. S är hemma och vaktar sin dotters katter en stund och idag har vi extra mycket i kassan så jag vill inte räkna den förren hon kommer tillbaka.


Chefen ringde nyss och frågade om C ville komma in och jobba när S är ledig. Om jag vågade ta på mig ansvaret att lära upp henne. YES BRING IT ON! Ytterliggare en sak i merit förteckningen. Jag är jätte glad för att få ha min bästa kompis som kollega.

Ringde T nyss och beställde korvstroganoff till mat när jag kommer hem, vi sa att vi skulle testa med pasta istället för ris (wooow vi är i förändringarnas tid.) Kanske behövs i vårt lite krisiga förhållande, who knows.

Skriv nåt
Postat av: Imremarlen

You have done a great job with everything on this site. I Love your site


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback