Usch & Fy

Tisdagar är nästan minst lika tröga som måndagar. Även om det är fint väder och man vaknar av solen så biter verkligen kylan i hela kroppen när man går ut. Jag sitter invirad i min stora sjal på jobbet och fryser så händerna är helt stela. Men men thats life.

Igår va F, E & J hemma hos mig och kikade på Sandor /Slash/ Ida och åt mumsigt godis. Jag fick ansvaret att raka F på huvudet, blev dock lite ojämt, men orka vara så noggrann. (hehe)
Nu är T ledig i två dagar så vi ska väl laga nåt gott ikväll och bara njuta av sällskapet. Får se hur det går, är ju fortfarande lite nojjig. Känner mig kvävd på nåt sätt, blir lite rädd för mig själv.

Skriv nåt
Postat av: C.c

va filmen bra? har länge velat se den...

Postat av: Frida

C.c: Den är jätte bra faktiskt. Både lite tragisk, rolig och mysig. Sevärd =)

2006-09-28 @ 08:49:02
URL: http://ising.blogg.se

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback