Uppdate

Nu äntligen hoppas jag på att få skriva utan att bli avbruten.
Hänt en del sen sist; jobbet är skit nu med valet då kollegorna är missnöjda med typ allt, snackar strunt om chefen (som jag inte har nåt emot) och sätter mig på arbetsuppgifter själv UTAN att kolla med mig först. Så nu sitter jag här mellan 8-18 VARJE dag i 2 veckor utan att få ha  haft nåt att säga tll om, men antar att det är så när man bara är en ynklig vikarie (suck.) Så här är humöret verkligen inte på topp kan jag lova.

I lördgas vann vi dessvärre inte, utan killarna vann (inte så oväntat dock) så nästa helg blir det hemlagat av oss tjejer till killarna. Men lördag kvällen va inte toppen den heller. Det va ju middag och grejer då efter
camp och sen så tog vi det urdumma beslutet att gå till Puben, där jag hade så fruktansvärt tråkigt!!! Vi tog 00.08 bussen hem och la oss. Usch skulle stannat på vallen, men det är lätt att säga så nu i efterhand.
Igår hyrde jag och J Match Point med b la. Scarlett. Bra film, men ingen thriller tyckte jag. Vi åt 2 påsar popcorn, en påse godis och drack 1 ½ liter cola, MUMMA.

∂ Frida


Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback