Torsdag woho

Idag är det fullt ös på jobbet. Har suttit en hel timme som fastklistrad på min stol jag har vid förtidsröstningen. Jag är helt död i huvudet av alla namn och person nummer och vallängder. FY tjyven. Men det är bara en och en halv dag kvar. Sen imon kl 19.30 åker vi mot Götet, tjejerna och jag. Då blir det mjukis för hela slanten, take away och pay per view film på hotellrummet =) Blev dock lite sura miner när vi berättade att det inte blir utgång, men majoriteten talar, så tyvärr.



Ikväll ser det ut att bli ännu en ensam tv kväll för min del. Killen jobbar (som vanligt) så jag har inte mycket till val. Det blir intervjuven med
Natascha och sen givetvis idol. Idag är tillochmed en av mina bekanta med för 3e  gången. Så jag måste hejja lite extra på honom.

∂ Frida

Skriv nåt
Postat av: Caroline

Känner du möjligtvis Emanuel?

2006-09-08 @ 07:35:31
Postat av: Frida

Caroline: Nja, Manuel är jag bekant med, han är kompis med min kille. Känner du honom?


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback