ta-hand-om-mig dag

Idag har varit en redigt skön och avslappnande dag. Först så gick jag och T ner till Hovslätts skolan så jag fick rösta (vad det blev är min hemlis) sen handlade vi och gick hem.
Då blev det bak för hela slanten, mumsiga chokladmuffins med choklad bitar i och florsocker på. Sen tog T över köket så blev det korvstroganoff och ris till söndagsmat, och jag måste erkänna att han gör den bättre än mig, men han är ju även kvinnan i vårt hushåll (haha.) Sen tappade jag upp ett varmt bad med massa skum; tvättade håret & rakade benen. Sen blev det mys med muffins och läsk på balkongen och nu är det One Tree Hill som gäller. VILKEN UNDERBAR SÖNDAG!

Skriv nåt
Postat av: Albert

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback