Regn & rusk

Kom precis undefull med vad jag ska ha för hund när jag är redo för det. Jag ska ha en DOBERMANN big time. Dom är så himla fina så jag bara smälter. Okej folk kör detta "dom är farliga" racet men det spelar ingen roll, uppfostrar man dom rätt kan dom bli lika keliga som min Sidekotte. Me love Dobermann.

Vädret är inte lika bra som mitt humör kan jag lova. Det regnar och det är mörkt som attan. Känns som det är december (shii) Men somsagt mitt humör strålar som solen. Snart slutar vi.

∂ Frida

Skriv nåt
Postat av: Mezzie

Hundarna blir som man fostrar dem så de är inte alls farliga beror på ägarna! och hålle rmed domberman ÄR fruktansvärt fina hundar! själv ägare till en pittbull de är oxå inte fula =)

Postat av: Frida

Mezzie: A dom blir som dom umgås =P Neh pittbull är inte fula dom heller =)

2006-09-28 @ 08:48:05
URL: http://ising.blogg.se

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback