Party, breakdown & 3 års jubelium

Fredag: Efter att ha jobbat hela dagen va det så himla skönt att åka hem med C och förbereda oss inför kvällen. Vi kikade lite på film (har glömt lämna tillbaka den, dyrt) sen lagade vi maten och väntade på dom andra. Kvällen blev lyckad med egenblandad bål, ubåtar och massa gott snacks. Kl 22 redan lämnade mina "vänner" mig och min stökiga lägenhet. Så himla surt. Jag kikade på tv lite innan jag gick och la mig. Försökte sova men det gick inte, låg bara och lyssnade på mitt hjärta som slog fortare och fortare, usch kände mig inte bra i huvudet (psykist) så jag ringde till T (som jobbade) och han svarade inte, då kom tårarna, jag var RÄDD för mig själv. Då ringde jag J som svarade och allt bara brast för mig. Han kom springande hem till mig som en riddare på sin vita häst och tröstade mig. Satt hemma i min soffa till kvart över 1 (då hade han börjat slumra) då kände jag mig bättre och kunde somna ganska snabbt.

Lördag: På samma dag för exakt 3 år sedan blev jag tillsammans med T!!! Kom ju undefull med att jag är inne i en 3 års kris kvällen innan. Så jag började med att prata med T om vad som hänt och vad jag kände. Han tyckte att jag kanske skulle flytta hem till mamma ett tag för att känna efter lite iallafall när han jobbar. Jag bara grät och grät och grät. Men till slut tog nog tårarna slut. Vi tog bilen till Gränna för att börja vår födelsedag där. Vi fikade på ett mysigt fik och gick och promenerade genom den jätte mysiga lilla staden. Köpte på oss lite polkagrisar och åkte mot stan. Stannade på a6 och handla mat på Soya, tog med oss och åkte ner till stranden och satt och kikade ut mot vattnet när vi åt all vår goda mat.
Kvällen bestod av middag med vännerna, förfest och utgång. Det behövde jag!! Vi fick en tårta av våra kompisar dagen till ära med texten "Thomas ♥   Frida"

Söndag: Kalas för lillasyster som fyllde 12 så det blev tårta och bulle till frukost. Sen lååång promenad till stan för att hämta bilen. himla skönt. Sen vart det korpen innebandy och lite mys kväll med vännerna.

En salig blandning kan jag lova.

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback