Nu är det gjort

Nu har E bokat hotell till oss tjejor tills på fredag då vi lämnar vår lilla stad för storstaden Göteborg. Vi ska ha en killfri weekend (fre-lör.) Så när vi slutat jobba på fredag så åker vi direkt. Vi bor några minuter utanför staden. På Fredag kväll funderade vi på att gå ut först, men har idag bestämt oss för en redig tjejkväll på hotell rummet med film, godis och massa skitsnack. Ska bli helmysigt. Sen blir det självfallet stor shopping på Lördag innan vi åker hem igen.

Jag blir så glad. Mitt humör har ju inte varit på topp nu på några dagar. Men man kan få sms som räddar ens dag, om dom bara innehåller "gumman min" så räcker det för att få mig att småle. Jag älskar mina killkompisar som bara den. Tack J.

∂ Frida


Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback