Lill Lördag

Idag är det nästan lördag. Detta ska firas med skräckis, tacos och popcorn. C ska sova hos mig inatt så vi ska mysa till det. Sen kommer nog E också och gör oss lite sällis. Vilken film vi ska se har vi inte bestämt än, men nåt psykiskt läbbigt ska det bli.

Imon ska vi nog preliminärt boka resan. Alla andra kommer hem till oss så vi kan kika och boka, mumms. Va kul att ha nåt att se fram emot.
Igår hade vi 289 pers som va här och röstade och jag fasar att det blir fler idag så vi inte hinner ta nån vidare lunch, måste jag ha för att överleva dagen. Usch, men jag hinner nog ner till Subway så jag får mig nåt smarrigt i magen en bra onsdag som denna.

Woho, nu ska jag köpa varm choklad och ciabattabröd med ost till frukost.

∂ Frida

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback