Kille vs. tjej

Nu på senaste har jag förändrats lite inom mina vänskapskrestar. Jag har glidit ifrån vissa av mina nära gymnasiekompisar och kommit närmare mina & Ts kompisar (flest killar.)

Under hela gymnasietiden så bråkade vi, vart bästa kompisar, fick stå ut med skitsnack om en själv och om dom andra. Finns en tjejkompis in particular som levde så här: När hon var med mig så va VI bästisar, hon ringde till mig varje dag, snackade dock ovanligt mycket skit, speciellt om dom andra i vårt "gäng." Sen en dag va vi inte bästisar längre, fortfarande kompisar i samma gäng men inte bästisar. Då va hon bästis med en annan i gänget och snackade skit om bla. mig + dom andra. När hon fick ätstörningaranklagade hon MIG för det!!! Hur F*N kan man anklaga nån annan för ätstörningar?? Nu på senaste har hon slutat att fira våra andras födelsedagar, glömt att säga grattis till och med, snackar fortfarande skit om oss till varrandra etc etc. Neh orkar inte med det längre. Its over.

Har fått en ny bästis, en kille, han är bäst! Inget skitsnack, inget komplicerat, bara härlig vänskap! Och ikväll ska vi ha idolkväll dessutom äta smarrigt godis och popcorn.

Hejdå mitt förflutna och Hej min framtid.


Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback