Im so happy

Nr 1. Läste dettaaftonbladet och så glad jag blev. Jag är så glad för hans skull. Även om jag hade velat se honom i idol igen så är detta bättre =) Me so happy for him.

Nr 2. Jag har ju ett vikariat på mitt "sommarjobb" nu tom. 1 Oktober. Och innan idag hade jag inga planer efter det. Men nu har chefen pratat med henne som är sjukskriven och hon ska bara jobba deltid när hon kommer tillbaka (ett tag) så behöver dom mig här deltid from. 1 oktober till obestämt datum. Me so happy for me.

Nr 3. Jag har hittat mina soon to be vinterstövlar. Försökte hitta bild på hemsidan men den krånglar så ni får vänta lite på den. Men ååå så dom ska bli mina, alldeles jätte fina.

Nr 4. Jag har hittat en jätte söt kofta på h&m här i stan. För 198:- blir den min, men så kom ju min bonus check på 100:- förra veckan som jag nog ska använda då jag köper den, då blir den min för enbart 98:- istället.

Nr 5. På jobbet har vi passerkorts funktion; dom anställda kommer bara in genom att använda deras passerkort. Men vi har bakom receptions disken en "dörrknapp" som vi kan öppna dörren med till besökare utan kort. Men vi har vissa slarviga anställda som vi  måste öppna åt (vilket inte är meningen) speciellt en som ALLTID glömt kortet. Idag sa hon att hon skulle bjuda mig på  lunch nästa vecka för att jag jämt öppnar åt henne utan att bli arg.

Nu väntar jag bara på alla dåliga grejer att komma (peppa peppa ta i trä)

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback