Im back

Igår kom jag hem från min mini weekend med tjejerna. Vi har haft det jätte myspys och lite shopping blev det såklart. Igår kväll så va jag och T ensamma för första gången på flera veckor. Vi pratade om vår framtid, jag är så less på att jämt vara ensam. Jag känner mig så himla isolerad här på kvällarna när han jobbar. Han kan inte känna samma sak när jag jobbar på dagarna för han har så mycket han kan göra, han har bilen etc etc. Jag kan bara glo! Jag har så svårt för att säga vad jag tycker bara. Well well vi la oss tidigt och vi får nog ge det lite tid.

Idag har vi varit på
Lager 157 men efter shoppingen igår hittade jag inte så mycket. (Lista på gbg & lager shopping kommer imon) Nyss kom jag hem, har varit och sett Ts korp innebandy, fast utan T för han jobbar ju. Men jag gjorde E sällskap för F spelade. Nu ska jag och Sid mysa vidare framför Beck/Pretty Woman.

∂ Frida

Skriv nåt
Postat av: Tormodlovise

Excellent site.


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback