Fredag at last.

Jag älskar att vakna och komma på att "YEY det är fredag" dock övergår  lyckan ganska fort till nedstämdhet då jag kommer underfull med hur mycket jag ska göra i helgen som kommer göra att den kommer gå HUR FORT SOM HELST! Men jag ska ju göra roliga saker iaf.

Igår hade jag besök av J, E & F för Idol. Hur trevligt som helst. Blev inte lika glad när jag såg att "Snäckan" gått vidare för jag tyckte inte han va så bra. Hade hellre sett snygg erik. Haha.

Idag är det iaf favorit i repris och iaf jag och C ska dricka skiten ur oss, vi har 2 veckor att ta igen eftersom vi skulle gått på after work förra veckan. Neh skämt å sido det ska bli himla kul att träffa A igen. Hoppas det inte blir så illa så man hoppar på telefonen och gör saker som man ångrar imon, neh så illa kan det inte bli. Eller?

Skriv nåt
Postat av: Boxdoro

Nice site keep it up


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback