En halv timme kvar

himla skönt, man känner att man jobbar en timme kortare nu efter valet, så skönt att kunna ta en timmes tidigare buss hem från jobbet så man hinner träffa T och äta hans pannkakor.

Jag är så sugen på en liten ny kissekotte syskon till Sid, men T vill verkligen inte, han tycker det räcker med en. Men ibland tycker jag synd om Sid när han är ensam, han skulle må bra av en kisse till. Har pratat med en kille som jobbar brevid mitt jobb, han har gård och allt, plus små kissar, så jag har bett honom kika lite om det skulle dyka upp nån mini kisse som vill ha ett hem så får T säga vad han vill.
Så nyss skickade jag iväg ett mejl till honom om vilken bra kille han är, inga baktankar alls.

Nu bara 10 min kvar....mumma.

  Frida

Skriv nåt
Postat av: Scobbydoo

Great site! Lots of useful information!


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback