Dålig start på dagen

Igår bestämde vi att gänget skulle åka iväg i November över en helg, eftersom Ryanair släppte massa billiga biljetter, men så klart finns det en baktanke och dessa biljetter gäller då inte över helger (skit grej.) Så nu om vi ska åka så blir det bara jag och T eftersom dom andra inte kan ta ledigt mitt i veckan. Och det är klart det blir mysigt med en resa på tuman hand till Paris efter den lilla kris jag är inne i. Hoppas bara att jag inte jobbar då och inte kan ta ledigt.



Håret igår blev super bra. Hon färgade med en liten mörkare bas färg och slingade ljusa slingor i hela håret. Hon toppade bara lite eftersom jag ville ha kvar längden så jag är hur nöjd som helst. Känner sig som en helt ny människa när man gör nåt sånt.

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback