Både bra och dåliga nyheter

Vi kan börja med dom dåliga, så har vi gjort det tråkiga;

Har inte kunnat skriva så mycket (som vanligt) pga. jobbet, vi har såååå mycket att göra dessa dagar så på 10 timmars arbetsdag hinner vi ta 15-30 min lunch. Hinner aldrig slita mig, men men.
Jag dör snart på min sk. sambo, har inte träffat honom sen i söndags, vi går om varran här hemma. Jag slutar 18, är hemma 18.30, han åker 18.20. Kul? NEPP.
Min katt är överviktig!

Så kan vi ta dom goda då med;

Har fått 2 veckors förlängning på jobbet (till att börja med) sen blir det förhoppningsvis deltid.
Sambon är långledig i helgen (tors-mån) då ska vi på after work med massa kompisar (fredag.)
Min kissekotte är världens gosigaste myysigaste kisse.

Ushc jag är så trött så jag ser i kors. Imon kommer C och E hit för tjejkväll så det kanske inte blir så mycket skrivet imon heller. Men jag gör mitt bästa kan jag lova.

96942-43
Min bebis BIG TIME


Skriv nåt
Postat av: Ragnarruna

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback