ÄNTLIGEN!!!

Nu är den där himla förtidsröstningen över, phew. Dom senaste dagarna var det rent kaos på jobbet. I Torsdags jobbade jag & C hela dagen (8-18) med 300 pers som ville rösta, efter den dagen va vi helt slut, men i går när vi jobbade mellan 7.15-18.45 med 600 pers som ville göra sitt val höll vi på att dö. T fick åka och handla Zon på apoteket till mig för sån värk jag hade i min skriv arm igår går inte att beskriva.
Meningen var att vi skulle ut och "fira" igår kväll efter jobbet men icke, blev hemgång direkt kan jag lova.

Nu när valet är slut kommer jag äntligen få mer tid till att skriva. Fick ju förlängt på jobbet i ytterliggare två veckor till att börja med så jag kommer förhoppningsvis ha all tid i världen. I promise jag ska bättra mig. Nu har vi skaffat ny USB mellan datorn och mobilen så det blir fler roliga bilder.

Ikväll blir det lugnt, E, F, S & T kommer över för lite film. Och nu ringde T från vardagsrummet och vill laga mat. Men somsagt nu ska jag inte vara så kass längre på detta. Ha en überbra lördag, det ska jag ha.

∂ Frida

Skriv nåt
Postat av: Thorkarine

Greetings. This site is so full of information


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback