Mammi och pappi

Sover hos pappa inatt och det är så skönt att vara ensam. Får se om jag stannar hela veckan (eller tills frun i huset kommer hem.) Har ju bilen också så jag passar på att köra runt lite granna och fundera. Stannade hos mammi och surprisade henne och lillebror. Dom blev glada och jag blev glad för att dom blev glada. Mammi hade gjort soppa så jag åt lite med, slipper jag göra det nu.

Imon slutar jag 1, så himla skönt kan jag lova. Håller på att få krupp på jobbet och är glad att S är tillbaka så slipper jag jobba med Ja. T är ledig imon med, men jag ska nog sova hos pappi imon ändå.

Skriv nåt
Postat av: kassie

Hej gumman. Jag är ny här. Gillar du inte din pappas fru?

Postat av: Frida

Kassie: Hej tjejen, wilkome =)Nja finns folk jag tycker bättre om om man säger så. She's kind of a gold digger.

2006-10-24 @ 09:00:10
URL: http://ising.blogg.se

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback