Grrr

Är så förbannad på Ja här på jobbet så jag börjar fundera på hur man kan döda någon utan att det syns att det är jag. Okej det kanske inte är världens fördel att vara vikarie men lite rättigheter har jag väl? Hon tror att hon ska få styra och ställa helt över mina arbetstider. Chefen lägger upp ett schema på rullande tider så jag slipper jobba ALLA fredag eftermiddagar. Neh då duger inte det: "Jag ska vara ledig på fredag eftermiddagar, jag MÅSTE" sitter hon och säger framför mig till chefen på telefon. Hon pratar om mig till honom som om jag inte sitter här: "har hon något emot det eller, har hon sagt något?"
Ändrar han på det schemat till hennes fördel då gör jag något slags uppror här.

grr



Skriv nåt
Postat av: Anonym

STÅ PÅ DIG!

2006-10-20 @ 14:33:30
Postat av: Frida

Anonym: Will do =) Jag är stark idag.


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback