Detta är sååå min dag

Som jag skrev i morse hade jag ju lite tid över, som jag tog till att åka till Bygginvest för att ställa mig i lägenhetskö. Jag kom dit och fyllde i en sån hära lapp då. Sen bara för att fråga (sist jag frågade hade dom INGET) så med ganska små förhoppningar frågade jag. "jo vi har en liten etta ledig på mellangatan på öster" va?? jag trodde inte mina öron. Fick ett telefonnr till en ansvarig och lite uppgifter om lägenheten. En etta på 27kvm och en hyra på 3100, den som hyr den nu vill bli av med den omgående dessutom (HUR bra som helst.) Imon kl 13.15 ska jag kika på den men det känns bra redan nu.

Sen promenerade jag ner till jobbet i detta jätte fina höst väder, jätte skön start innan jobbet. Pratade med J först, sen E, vi bestämde att vi skulle kika på film ikväll. Sen ringde C ang lördag. Vi planerade ju att åka till både Ullared & Lager men vi skippar nog ullared. Blir lite lättare med bil då. Sen bestämde vi att vi ska börja träna på Fredag och denna gången säger jag det inte bara.

96942-82

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback