allt med T

Pappi är somsagt i Malaysia och ringde nyss. Varför ringer han från ett varmt och härligt land hem till mig på mitt tråkiga jobb i detta hemska väder? Jo för att han är min far.
Han berättade att dom varit inne i Kuala Lumpur härromdagen och gått på en jätte marknad, han sa att jag lätt skulle kunna bo där i en vecka. Jag bad honom kika efter en Ipod och pärlor eftersom det brukar vara billigare där nere. Han sa att han hoppades på att få åka in på fredag innan dom åker hem så kan kunde hitta nåt. Dom bor mitt i
djungeln brevid stranden. (Ysch ibland tycker jag mindre om min pappi)

Allt med T börjar kännas lite bättre, inte för att han sa vad han sa igår ("om det är till nån nytta för dig är jag mindre kär i dig nu") utan för att vi faktisk skrattar mer med varran nu när vi är "isär" än vad vi gjort på hur länge som helst.. Men flytta det ska jag, mår bättre av att vara själv och kunna göra som jag vill


Han har sagt att han inte kommer kunna vara kompis med mig om vi inte är tillsammans. Vågar jag verkligen riskera det? 


Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback