Vilken grej

Fatta vilken flört hak mitt jobb är egentligen. Går förbi snygga killar HELA dagarna, vissa kommer in och har någon kass fråga till mig andra går bara förbi. Men jag måste ju se värst ut som sitter här och glor hela dagarna. Haha, borde föra protokoll på hur många poäng dom får...

Kille i svart jacka och grå mössa? Njaa, en 3a (av 10)
Kille i keps, mp3 i öronen och grå björn borg väska? 4 men dock toooo young

hmm nu vart det stilla, bara för att jag började sysselsätta mig lite grann. To bad, nej vänta nu, kommer det nån.

Haltande kille i grön jacka och ica kasse? Nej tack, 2 (knappt)
Ännu en haltande kille i ttc jacka och keps? No comments (inget bra omdömme kan jag säga)

Vart är alla killarna i min ålder? Neh jag ger mig, kommer nog inte hitta kärleken på det här sättet.

Kärlek

By the way, jag vet jag är OTROLIGT kräsen

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback