Uppdate

Nu börjar inläggen avta här känns det som. Finns många anledningar: Datorn och internetet finns ju kvar hos T och jag jobbar bara halvtid så det är bara då jag har tid med datorn. Jag är ju inte på topp nu mera så det blir inte av att jag skriver så mycket.

Men men, idag har jag iaf börjat lite smått på mitt andra jobb på äldreboendet. Va kul att komma tillbaka. Dom är så himla söta alla gamla så det ska bli kul att jobba lite där också. Dom frågade om jag ville och kunde jobba på Julafton. Hmm det är lite svårt, vill ju vara med familjen men jag tjänar faktiskt 180 spänn i timmen då och julmaten och klapparna kan man ju ta på juldagen.

Ikväll blir det utgång med vänninorna. Först blir det drinkprovning med E och Jo framför Idol, ska bli über mysigt. Sen kommer dom andra då blir det mer dricka och sen går vi till Huset och dansar. Weii ska bli kul.

Skriv nåt
Postat av: Armanfredrikke

Hello!I enjoyed looking around Your web-site! Keep up this great resourse! With the best regards!


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback