Torsdag 23/11

Idag är det förmiddag för mig som gäller. Slutar kl 1, mumma så skönt. E kommer hit då så vi ska träna.

Igår va det en lugn och skön kväll. Blev massa vänner, Bonde söker fru och lite pill och don hemma. Jo ringde, det va längesen han och jag pratade, så det va trevligt. Har varit lite turbulent på senaste men nu är vi back on track. När jag berättade om mina planer på att klippa mig kort fick jag responsen "OJ!" (kunde se hans stora ögon framför mig) så jag vet inte om jag vågar.

To ringde också ang. hans promenad i Mullsjö, han är jätte orolig över att jag tror massa saker, det är jätte kul.

- Förvänta dig inget, hon har pojkvän, vi är bara kompisar, jag fick ju aldrig ha tjejkompisar när vi va tillsammans.
- Hahaha, fick du inte ha tjejkompisar? Det har jag väl aldrig sagt.

Neh vet inte, jag kikade på tjejen i vår student katalog, hon va faktiskt söt. Ja, jag och To är roliga, eller iaf han.

Skriv nåt
Postat av: Jorja Fox 2006

I like your website. Good job.


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback