Snö kaos

Sov ännu en natt på soffan (3e gången nu.) Somnade med regnet smattrande mot rutan som aldrig förr, det hade inte börjat blåsa så mycket än. Vaknade mitt i natten när det fortfarande regnade och nu blåste. Vaknade när T kom hem och då va det HELT vitt ute. Och det blåste som hela huset va på väg upp. Hade ju sovmorgon idag så jag låg en lång stund och tittade på alla snöflingor. Det va inte riktigt lika mysigt när jag skulle till bussen. Ner för backen genom skogen, tror ni den va skottad? ICKE. Usch då ville jag hem, tll soffan och stora duntäcket.

Skrev på kontraktet till lägenheten idag innan jobbet, ska hämta nyklarna så fort jag kan, förhoppningsvis måla på fredag och flytta in i helgen. Sen börjar mitt nya liv.

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback