Onsdag 22/11

Då var det lill lördag idag då. Inte för att jag nånsin har "firat" det. Men ändå, det är hälften kvar till fredag.

Igår va jag och E på ett medel pass på friskis. Och jag säger bara: När mina ben och armar ska göra olika rörelser samtidigt så funkar det inte. Det var katastrof och jag höll på att dö av skratt. För att kompensera det så tog jag mig till gymet idag innan jobbet och tränade. Sprang i 30 min och det är så skönt när man svettas så.

Idag jobbar jag till 5, sen blir det nog promenad med N på jobbet (om jag orkar, känner egentligen inte för det.)  Sen blir det bonde söker fru med Em & Jo (my darlings.)

Pappa kommer hem idag med massa bra tidningar till mig, han ringde innan och frågade vad jag önskade, blir iaf ELLE, RED, Cosmopolitan & Vouge, sen får jag se vad han har hittat på.

Kärlek

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback