Oja, handla

Jag har bestämt mig, jag ska ta mig i kragen och göra min första storhandling som ensamboende. Jag ska till maxi nu efter jobbet och INTE bara handla färdigmat. Och eftersom jag måste köpa kattsand så behöver jag skjuts, vilken tur att To är i stan (inga baktankar.) Och det som prioreteras på inköpslistan är JULMUST givetvis.

Glömde berätta om mitt super fynd jag gjorde igår. Kulturverkstan har en liten försäljning hos oss nu i tre dagar och säljer allt från barn solstolar till fina tavlor (allt som dom gjort och designat själva) så jag slog till på en sån nack-ris-grej som man värmer och har runt nacken. Min fd. "svärmor" hade en sån, och jag i princip levde med den på mig när jag var där. Så nu när jag skaffat en egen så är jag väldigt nöjd. (Det är faktiskt inte sån pensionärs stämpel på en sån som alla kanske tror.)

Kärlek 

Skriv nåt
Postat av: Lauritshermine

i love this page keep it up.


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback