Nu va det gjort

I fredags började jag ju då flytta. I lördags fixade jag säng och soffa och allt sånt och inatt sov jag där för första gången. Shii det är nu jag börjar fatta. T ringde flera gånger och tyckte det va ensamt och dant hemma. Han skickade ett sms mitt i natten som jag började svara på, men sen i morse vaknade jag med mobilen under mig och ett halv skrivet sms (jag somnade när jag skrev.) Jag förstår att det är jobbigt för honom, men så har jag haft det i flera månader, just get used to it.

Idag har jag fixat naglarna, det va på tiden efter Ki boxen förra veckan (vilket resulterade i brutna naglar,) så nu tog jag  ner dom en bra bit så jag kan boxas imon igen.

I lördags kväll hade kära D allahelgona middag i Norrahammar så det blev fläskfilé och klyftpotatis och massa goda drinkar. va inte hemma hos T förren halv 5. Igår så såg jag korplaget spela lika mot motståndarlaget. Det är det bästa dom hittills gjort.

Skriv nåt
Postat av: joline

ååh är den lätt att skriva med och så? med tanke på att jag ofta smsar..lätt att hitta till menyn och så?
Går det att ha riktiga låtar som ringsignal?
Är jätte sugen på en sån och jag behöver egentligen inte ha tusen funktioner eller så=)


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback