Myspys

Snart kommer E hit till mitt jobb och hämtar mig, pappa ska skjutsa hem oss, för jag ska få ett soffbord och två puffar till mitt hem. Han är så snäll lilla pappi. Jag och E ska se på Gilmore Girls ikväll. Går väl till VIP en sväng så vi får nåt att äta också.

T har kommit hem nu från sin kurs. Jag hade fått massa post hem dit så han får väl komma in med den imon till jobbet eller nåt.

Idag är jag på skämt humör också, och jag har ganska sjuk humor, typ:

"Det va en mus som gick i öknen, plötsligt vevade han ner bilrutan."

Sånt kan jag skratta åt i evigheter.

Idag är jag och S på jobbet spioner, vi spionerar på en av a-lagarna här som har hund, hon vanvårdar den så man ser revbenen genom pälsen och sånt. Så vi spionerar åt djurskyddsenheten som har gjort en anmälan. Jag blir så arg på människor som inte kan ta hand om sina djur. Om dom inte kan ta hand om sina barn så ska dom banne mig inte ha hundar heller. (MORR)

Skriv nåt
Postat av: Hanna

Hihi du får göra en heeemlig blogg :)
det är bara du och kanske en till som läser min, det är bra :)
det känns skönt att få skriva av sej, det underlättar så himla mycket.
Kramar

2006-11-15 @ 18:27:40

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback