Min älskade soulie

Saknar min bästa killkompis så in i norden. Varför måste han vara på andra sidan jorden? Detta mejlet fick jag i morse som svar på att jag skrev att jag fått lägenheten.

GRATTIS!!!!!
Jag kommer va där in spirit! All the time.
När jag tänker på det. Jag totalt bläckade ju ut i fredags, utan minne över huvud taget.
Och efter jag vaknade har jag varit lycklig. Jag tror jag vet varför. Min själ vandrade nog iväg ett
tag och träffade din. Det är väl inte så svårt för själar att resa över jorden? Bara att de behöver lämna kroppen ett tag.
Men även om det kanske är lite pinsamt eftersom jag inte vet vilka som var med och såg mitt elände, så ska jag säga att min halloweenkostym var att va en packad fjortis. Och anklaga dem för tröga för att de aldrig förstod det.
Jag kan också kalla det för performance art, och det skulle bli totalt accepterat. Du anar inte hur lätt det är att komma undan med saker på en skola som den här!
Ska däcka nu, har drawing class om några timmar. Och måste sova lite innan.

Ciao min ej hemlösa och vackra soulie!

Jag blir alltid så glad när han skriver. Han vet exakt vad han ska skriva för att göra mig glad. Men somsagt varför måste han bo på andra sidan världen?

Skriv nåt
Postat av: Steinarhilde

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback