Me love

Jag tycker verkligen om mitt jobb. Jag älskar att jobba med dom jag jobbar med, speciellt Sy & Ka. Man blir så härligt glad när man kommer hit. Dom är inte bara mina kollegor, dom är mina vänner också, kan verkligen prata med dom. Sy är som en extra mamma och Ka är som stora systern jag aldrig haft typ.

Härligt att jag förhoppningsvis får stanna kvar, skulle kännas konstigt att sluta med tanke på att jag har varit här nu sen början på Juni oavbrutet.

Nu är det 2 ½ timme kvar innan det är helg. Usch gör lite ont i magen när jag tänker på det. Men det ska nog bli skönt. Imon blir det bio och film med Ci & Na, så mysigt. Skräckis dessutom. Mumma

Skriv nåt
Postat av: Nikolaianne

Thanks, keep up the good work.


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback