Lugn helg

Så sitter man här, ännu en måndag. Men det går så fort så snart är det fredag som tur är.
Helgen har varit lungt, blev idol i fredags men lite wok & co mat. Sen i lördags, tvättade jag, städade, va ute lite med sid. Sen blev det Grude 1 på dvd hemma hos mig med lite drinkar, sen tvåan på bio och sist ut och dansa.

Igår låg jag framför tvn nästan hela dagen. Så himla skönt. Sen kom T, vi promenerade lite, handlade och åt lite mat. Gott, har inte ätit lagad mat sen jag bodde hos honom typ. Det känns sådär att umgås med honom. Det är klart det är bra att vi är vänner och KAN umågs men det känns lite konstigt, kan och vill inte säga allt till honom längre. Vi pratade om våran bokade resa till Kreta i sommar. Hur vi ska göra. Vi båda kanske har nya kärlekar då, och det är väl inte så kul att åka iväg och bo tillsammans då. Först ska vi klara av Stöten.

Idag sov jag till 9 sen blev det träning innan jag träffade mina prinsessor för lite fika och massa prat. Älskar att ha dom i mitt liv, berättar allt för dom. Kan prata med dom, kan öppna mig, berätta allt och inget.

Skriv nåt
Postat av: Hallvardmaiken

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback