Lediga dagen

Jaa, imon är jag ledig hela dagen. Jag har lite olika alternativ på saker jag funderar på att göra. Ge mig gärna tips om det finns nåt roligare man kan göra.

Lugna dagen:
° Sovmorgon (givetvis)
° Filmförmiddag
° Lunch på stan med vänninan
° Tripp till Ikea
° Idolkväll (också givetvis)


Aktiva dagen:
° Liten sovmorgon
° Träning
° Målning
° Snabb lunch
° Målning
° Idol (givetvis)

Fördelen med alternativ 2 är att om jag målar färdigt imon, så kan jag flytta in redan på lördag, annars får jag ju vänta några dagar och soffan början bli lite obekväm.



Svek nyss T ännu mer, när jag tackade nej till hockeyn. När fan blev jag en sån hemsk människa? Vill inte vara elak, gör det inte med mening. fan fan fan

Skriv nåt
Postat av: Niclasbettina

Greetings. This site is so full of information


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback