Julpynta

Klumpen i magen håller på att försvinna (tror jag) men det är fortfarande konstigt tycker jag. Jag och Em har värsta planerna inför fredagen. Eventuellt kommer hennes barndomskompis och hans kompis också till göteborg, då blir det förfest på Gothia till Idol och sen utgång. Håhå va kul. Är så glad att ha henne i mitt lilla liv.

Efter jobbet idag innan min anställnings intervju ska jag nog handla julpynt tror jag. Är jätte sugen på att piffa upp min lägenhet med lite glitter och glam (julglam givetvis.) To följer med till Ikea efter min lunch med Ci, så då ska jag köpa lite ljus och sånt mys. Vill ha en julskiva med....oj nu börjar mina julkänslor komma, blir jag snart i helt extas, neh nu måste jag tänka på nåt annat annars går jag i taket snart.


Jul jul strålande jul...

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback