Jag måste sluta

jag måste sluta plåga mig själv! Jag bryter ner mig själv genom att tänka på det, att jag inte kan förstå. Går det inte så går det inte, vad mer fattar jag inte?
Men det är klart att det ställer till i mitt huvud när han gör som han gör, säger en sak och gör en annan, varför ska dom alltid göra så? Det är säkert inte meningen att det ska bli som det blir, men hallå jag är faktiskt tjej och ialla fall jag har en tendens att förstora saker och ting som egentligen bara kan vara roliga och tillfälliga. Men svartsjuk som jag är så är jag ju svartsjuk på allt som rör på sig typ. Usch jag måste sluta med detta. Det gör mig bara ont. Jag är 20 år ,jag är singel, jag ska leva livet, inte klamra mig fast vid något, jag SKA vara fri, och ha kul! Eller?

Skriv nåt
Postat av: Theostella

Hi, nice site! Keep up the good work!


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback