Jag döör

Haha, världens grej. Vi säljer ju P-skivor här och så kom det in en kille nyss (hyfsat snygg) och ville ha en korttidsskiva. Så när han fick den och jag fick pengarna så utbrister han: "Gud va vacker du är!"  Herregud, vad ska man säga, jag fick ur mitt ett "Tack" innan han gick sin väg med ett stort leende på läpparna och jag stod kvar röd som en chili om kinderna.

Skriv nåt
Postat av: Jimkarolina

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

Postat av: Jimkarolina

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

2010-04-20 @ 09:51:38
URL: http://jimkarolina.3steps.com

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback