Genomfrusen

Fy fan va kallt rent ut sagt det är ute. Jag tror ärligt talat att jag höll på att dö när jag väntade på bussen. Och sen när jag skulle gå från bussen och hem så frös nog mina lungor.
Jag och T va på Ikea innan, jag köpte 2 hyllor och T tappade sin plånbok, så himla retligt, HATAR sånt.

Imon är det pappa eftermiddag, vilket betyder att jag, pappa & mina två små systrar ska äta lunch när jag slutar, sen blir det bowling där jag ska kicka allas ass. Sen ska jag hämta mina nyklar och åka och mäta i lägenheten. Får se sen, T har köpt två hockey biljetter (innan det tog slut) så jag får se om jag följer med eller om han vill ha med nån annan. Måste ju packa och ha mig.

Skriv nåt
Postat av: Richoo

Ja, det är precis iskallt!

Postat av: Frida

Richoo: Jevla väder =P

2006-11-02 @ 11:42:03
URL: http://ising.blogg.se

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback