Återigen måndag (suck)

Helgen: Vart ju  meningen att vi skulle ut och dansa i fredags efter alla drinkar. Men när vi satt hemma hos mig och drack i lungnan ro, så bara så där helt plötsligt så blev jag HUR trött som helst. Så trött så jag följde inte med ut. Vi kikade på idol och hey baberiba, sen vid halv 1 så gick dom andra och jag somnade som ett litet barn.

I lördags hjälpte pappa mig med skenan till panelerna i taket så jag kan avskärma allt från sängen lite. (me love pappi.) Sen tog jag mig en lååång promenad i det underbara höst vädret utmed Vättern. Hämtade upp N som följde med mig och handlade och hem till lägenheten så hon fick se den. Snabb dusch sen gick jag ner till Js storebror som bor nära mig. Va kul att träffa J, va ett tag sen jag träffade honom så pass själv...

Vaknade tidigt igår, hem till far och hans UNDERBARA pasta. Sen vart det innebandy, och dom vann med 10-4 (deras första vinst) weii. Efter det vart de kebab och 4 one tree hill avsnitt med vännerna.

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback