Äntligen går det min väg.

Dom senaste veckorna har inte gått i mina tecken direkt. Men idag för första gången på ganska länge så känns det ganska bra. Men det är nog så att så länge jag har saker för mig så går det bra. Men så fort jag sätter mig hemma i soffan i tystnaden så kommer tankarna. Jag är rädd för det. Men jag kan ju inte göra saker HELA tiden.
T är somsagt på kurs i tre dagar nu. Det är ganska skönt, tror det kan vara bra speciellt för honom att inte ses eller höras på några dagar.

Det känns bättre i magen idag, jag skrattar mycket på jobbet, jag känner mig inte så frustrerad idag. Men jag vågar inte ta ut nåt i förskott för då finns risken att jag bryter ihop totalt om något litet händer.

Jag är lättad men otroligt rädd fortfarande.

Skriv nåt
Postat av: Alanzainab

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback