Usch inget blir som vanligt igen

Inte nog med att jag är halvsjuk jag är så jevla blåögd. Jag har ju fattat det men att jag inte tagit det till mig, fy fan. Jag hatar denna himla karusellen! Men den beror ju mest på mig själv, att jag är så himla dum i huvudet som föll för det. Varför va jag tvungen att göra det?? Jag fråga mig den frågan tills jag går under, tror aldrig att jag kommer få ett vettigt svar.

Mest av allt skulle jag vilja åka härifrån ett tag, lämna allt bakom mig. Åka till Ville skulle jag verkligen mest av allt vilja göra. Han skulle få mig att glömma all skiten här hemma, vi skulle ha så kul! Jag saknar honom så. Det är nog därför jag inte är på topp. Kommer nog inte vara det förren han kommer hem igen tror jag.

Dom enda som jag få mig att komma på andra tankar här hemma är Em och Jo, dom är verkligen mina änglar. Förstår mig till 100% och tycker samma som jag, vilket i detta är bra. Dom får mig att inse att jag är ganska bra iaf.

Orka jobba?


Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback