Torsdag 28/12

Igår fick jag och To en helt ny vänskap. Efter många om och men släppte han taget om mig och nu så hoppas jag att vi kan umgås på ett annat plan, utan att jag behöver oroa mig förhoppningsvis.

Var hos Em igår och åt wok & co och kikade på hockey, ganska tråkig match, och det slutade oavgjort så det va ingen höjdare. Sen kom jag hem, då hade Ci varit hemma hos mig och lämnat en julklapp. Hon är så goo, det va en Svamp Bob Fyrkant tvål. I looove him. Så Ci tack för det. Idag blir det lunch med henne och då kan jag lova att det blir massa kul prat, det brukar det bli ;)

Nu är jag frukost sugen... 

Skriv nåt
Postat av: Nicolaiselina

I visited your web so many times and I do not know why I keep going back. I guess your drawing and writing are so good, they make me think about life and God. Your work is inspiring


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback