Torsdag 21/12

Idag var det tungt att gå upp. Vet inte varför, men jag tror att smset som jag fick kl 24 inatt har en stor del till det att göra, för sen kom det ett till och ett till etc etc, så jag somnade nog inte förren 1 halv 2 kanske. Men en mysig konversation var det iaf.

Slutar 1 idag och då är det fika/lunch med busan som har fått lov idag. Så himla mysigt, ska försöka hitta nån liten klapp till henne innan hon kommer ner till stan. Och min kollega är så snäll, hon ska ner och byta en julklapp nu när stan öppnar och då ska hon köpa dagens Gift of the day (koftan) till mig. Mumma, den kan behövas nu när det är så kyligt ute.

Idag när jag gick till jobbet fick jag lite julpirr i magen faktiskt, det låg så mycket frost på gatorna så att det kändes som att det hade snöat. Weii.

Imon ska jag köpa skor för då är det lööööning.

Ciao

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback