Tisdag 5/12

Skönt med Tisdag, även om Tisdagar är lite av den tyngsta dagen i veckan. Men men jag slutar 1 idag så det går nog fort. Då blir det lite lunch med my loves (Em & Jo.) Måste till To och hämta mina saker också, han har en hel låda med saker som är mina. Va spännande och se vad det kan vara.

Han ringde igår kväll efter jobbet och sa att nu ska han sluta att ringa till mig när han är lite nere för att beklaga sig. Då blir jag nästan arg, om vi ska funka ihop som vänner, som vi måste göra, så måste vi kunna prata med varran, men okej jag förstår och håller med, han måste ha någon annan att prata med också. Men vi får se hur det går.

Hade nästan en hel sms konferens med kära Ni igår kväll. Förbaskat att han ska bo ändå nere i skåne. Han har den ganska svåra förmågan att alltid göra mig på gott humör, jag tror att vi är lite av själsfrände stuket faktiskt. Sen älskar jag ju hans dialekt, jag faller varje gång.

Nu ska vi klä granen, ljusen har börjat fungera, weii.

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback