Tisdag 12/12

Idag är jag lite piggare, la mig och somnade typ jätte fort igår, men vaknade först av ett sms från Em, sen ett från Jo och sen ringde Em. Jaja det är alltid trevligt med kompisar, men jag stängde av telefonen efter det. Sid har  börjat bli som en liten väckarklocka nu, varje gång min ringer så vaknar han och börjar spinna och jama, han säger säkert "Matte kom upp nu, så du inte kommer försent" min mysekisse. Imon avgörs Miss Lussekatts tävlingen i expressen också, hejja Sid!

Well well får se om jag jobbar hela dagen idag eller om jag lämnar J själv här (vilket inte är mer än rätt.) Men känner jag mig kass vill jag inte jobba och bli ännu sämre, vill ju börja träna igen snart.
Ikväll ska Em sova hos mig, vi ska äta tacos med Jo och se på Sunes Jul.

Ciao

Skriv nåt
Postat av: Kinky V

Fan, har också varit sjuk idag (måndag over here). Läskigt.

Postat av: Frida

Kinky V: Hej mon amour. Jag vet men vi är ju soulies så what to do? Är fortfarande inte kry så jag ska gå hem från jobbet snart...miss u.

2006-12-12 @ 10:29:08
URL: http://ising.blogg.se
Postat av: Lavransvilje

keep it up very nice site

2010-12-06 @ 22:07:53
URL: http://lavransvilje.blogspot.com

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback