This is it

Fick alla vad dom önskade sig i julklapp?? Det fick jag :)

Snart är det nyår och jag har INGEN aning om vad jag ska ha på mig. Får snart panik, men jag ska ner på stan nu på  lunchen och glo lite, ska bland annat köpa en mjukis dress...mina mjukisar är SÅ sletna så det är snart hål i baken.

Det är jätte kul...massa med folk som jobbar här idag har gått ner och bytt massa julklappar, nyss gick det ner en tjej till stan med en morgonrock. Haha va missnöjda folk är. Jag är super nöjd med mina. Tänker inte byta något!

Ikväll är det hockey kväll hos Em som gäller. Men först fika med busan. Måste berätta om helgen ju. Dock inget jag tänker skriva om här, haha lite privacy behöver jag kan jag lova. Haha nu blev ni lite nyfikon va!? ;)

So long

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback