Soulmate

96942-115Jag och Ci pratades vid i  Måndags när Outsiders skulle börja och det handlade ju om lite förvirrade personer som tydligen hade flera personligheter, varav en tysk 35 åring (ca) hade en liten flicka inom sig som han "blev" ibland. Han hade byggt ett skötbord som passar honom och hade klänningar och en spjälsäng som han sov i när han turned in to her så att säga.

Sen dess har tokigheterna börjat. Fick ett sms från henne strax efter vårt samtal:

"Hej jag heter Victoria b. Och är gift med david, vi har 3 barn ihop. På fritiden jobbar jag på kristinedal" (Kristinedal är vårt äldreboende här)

"Jag brukar bada i fil, det är bra för mina vårtor"

"På ett andlig sätt är jag lång, snygg o smal.. Rik och har en vacker make. Har en hel farm med enhörningar.."

Så störda är vi och jag älskar det! Har inte skrattat så mycket på länge faktiskt. Okej att vi är 20 men klart man får ha barnasinnet kvar.

by the way, den rosa elefanten är Cis och heter floppy, den saknar bara kjolen runt midjan sen är hon och Ci syskonlika.

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback