Soulie

Med risk för att låta smörig och töntig...

Men för varje dag som går så saknar jag min soulie mer och mer. Han åkte till Vancouver i slutet på augusti och kommer inte hem förren i sommar. Härromdagen så hittade jag en skiva med vår låt på och alla flashbacks kom. Vi har verkligen haft hur kul som helst. Fan rent ut sagt att man inte njuter av det när man väl har chansen. Han är verkligen min andra hälft och jag längtar sååå tills han kommer hem, med ny tjej och allt. Weii vilken höjdar sommar!


Skriv nåt
Postat av: Williamvanessa

hey pete, great website, thanks so much for all your hard work on building and maintaining the wimpole therapeutics site. also thank you for your contribution to the clinic s magazine. keep up the good work.


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback