R.I.P

Usch va surt, en av mina favorit bloggerskor har laggt ner. Hoppas att hon kommer tillbaka någon gång bara, för det va kul läsning.

Igår såg jag faktiskt på julkalendern, och den överraskade ju inte direkt. Vi pratade om det och för varje år som går så blir den bara sämre och sämre, men vi kom fram till att det nog är vi som blir äldre och äldre och även att Sunes Jul är det absolut bästa ever. På fredag ska jag och Em ha julbak då ska vi se på Sune och komma i riktig stämning kan jag lova.

Ikväll är det Bonde Söker Fru och riktigt drama. Ska Helene verkligen lämna Andreas? Vem ska Per-Martin välja? Och hur länge till står Sofia ut hos Markus? Jo och Er kommer förbi när hon slutat så får jag lite sällis också, innan det ska jag packa upp "min skit."

Sune Rooooocks

Skriv nåt
Postat av: Monomo

Informative website!
Thanks!


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback