Onsdag 6/12

Idag jobbar jag extra länge, blev inringd till 10 istället för 12 och slutar 17, well well extra cash lagom till stöten resan skadar inte.
Igår blev det lunch med Em och Jo, sen en sväng på a6, hem till mig snabb dusch och sen hem till Em för hockey kväll. Massa mys. Blev dock inga julklapps köp. Tror jag ska spara det till typ dagen innan julafton, och då ska jag springa runt själv och bara ta allt som jag bestämt mig för att köpa. Det är det lättaste för mig tror jag.

Bråkade med To igår, eller han blev fly förbannad på mig. Jag skulle egentligen hämtat mina grejer som han samlat ihop hos honom igår efter jobbet. Men så kom lunchen och det mellan och sen hade jag ingen bil, och jag kan inte bära 3 flyttkartonger från honom till mig direkt. Då blev han jätte arg och skrek att jag skulle komma dit och hämta MIN SKIT, för han vill inte ha MIN SKIT liggandes där etc etc etc. Oj han har aldrig blivit så arg under våra 3 år som ett par, men killen har lite stake iaf. Men men som kompensation ska jag hjälpa honom att städa balkongen och förrådet i helgen. Det är väl min plikt, vi har ju båda bott där.

So long...


Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback